Ticari Gayrimenkul Pazarlamasında Uzman Emlakçı Neler Yapar.

Ticari gayrimenkulün alıcısı, kiracısı konut alıcısı, kiracısından bambaşka motivasyona sahiptir.

Ticari Gayrimenkul Pazarlamasında Uzman Emlakçı Neler Yapar.

Ticari gayrimenkulün alıcısı, kiracısı konut alıcısı, kiracısından bambaşka motivasyona sahiptir.
Ticari gayrimenkul alıcısı, kiracısı karar verirken duyguların neredeyse hiç yeri yoktur. Bütün kararlar matematik üzerinden ilerler. “Ne vereceğim, ne alacağım.” 
Ticari gayrimenkul pazarlaması yaparken, müşterinin gözünden bakabilmek son derece büyük öneme sahiptir.
Her şeyden önce ilgili yeri, belediyeden & tapudan inceleyerek resmi proje alanını netleştirmek işin başlangıç noktasıdır.
Ticari gayrimenkul pazarlamasında dikkat edilmesi gereken bir diğer kritik nokta ise, ilgili gayrimenkulü (dükkan, ofis,..) kim ister, kim talep eder. Öncelikle hedef sektörleri belirleyip, bir sonraki aşamada sektördeki hedef firmaları seçmek, sonrasında ise teker teker ilgili firmalarla iletişime geçerek ilgili gayrimenkulü pazarlamak ticari gayrimenkul emlakçılığında önemli yaklaşımlardandır. ( Aktif pazarlama)
Bunların dışında ticari gayrimenkul pazarlamasında süre konut pazarlamasına göre daha uzun süre gerektirebilir. Dolayısıyla disiplin, yüksek motivasyon, hedef odaklılık önemli yaklaşımlardandır.
Kapsamlı, sürekli büyüyen ulusal ve uluslararası Pazar kanalları, değer üretmeyi hedefleyen emlakçılık yaklaşımı Ticari Gayrimenkul Uzman Emlakçısı’nın taşıması gereken önemli niteliklerdir.
Uzman emlakçı olduğum Gayrettepe bölgesinde dükkan ofis, plaza satış, kiralamalarında cazip değer üretme çalışmalarım her zaman için devam ediyor.

Tepkiniz Nedir?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0